Čokoládová smoothie bowl / Chocolate smoothie bowl

17:56


    Co mám opravdu ráda, jsou smoothie bowls. Vždy si ráda pohraju s dekorací a navíc chutnají jako skvělá ovocná zmrzlinka. Ale jakožto správný milovník čokolády jsem si řekla, že musím udělat i jednu čokoládovou, že? Navíc jsem si do ní přidala vanilkový protein od Ladylab a smíchala tak příjemné s užitečným. Vznikla z toho krásná nadýchaná smoothie bowl po které jsem se mohla utlouct a během chvilky byla pryč. Ještě jsme zrovna doma měli moje oblíbené pekanové oříšky a to pro mě byla úplná třešnička na dortu! (Pekanový oříšek na smoothie bowl) 😁 

INGREDIENCE:



  • 2 zmrzlé banány
  • 1 odměrka proteinu VANILLA od Ladylab
  • 2 lžíce neslazeného kakaa
  • 100 - 200 ml mandlového mléka
  • Topping: 1/2 banánu, 1 lžíce strouhaného neslazeného kokosu, pekanové ořechy a nadrcená 90% čokoláda

POSTUP:

    Vezmeme food processor nebo jiný mixér a dáme do něj zmražené banány. Zalijeme rostlinným mlékem a začneme mixovat, dokud není směs hezky hladká. Poté přidáme vanilkový protein a kakao. Je lepší banány nejprve rozmixovat samotné, jelikož kakao a protein by nám jinak mohlo tvořit pucíky, zatímco takto se hezky rozmixuje.

    Když máme vše rozmixováno, přelijeme do mističky a navrch dáme jakýkoliv libovolný topping podle chuti. Já zvolila čerstvý banán, hořkou čokoládu, strouhaný kokos a pekanové ořechy a rozhodně mohu tuto kombinaci jedině doporučit! 


Doufám, že si na smoothie bowl pochutnáte, stejně jako já! 

Mili 🖤

    What I really love are smoothie bowls. I enjoy decorating them plus I love how they just taste like fruit ice cream! But as a true chocolate lover I had to make one chocolate smoothie bowl and so I did. I added a vanilla protein to it so I combined pleasing with useful. It came out as a beautiful very smooth smoothie bowl and it was gone within minutes. I love pecans so I was very happy when I found some at home and could add them to the top of my smoothie bowl (It was such a cherry on the cake for me 😁)


INGREDIENTS:

  • 2 frozen bananas
  • 2 tbsp unsweetened cocoa powder
  • 100 - 200 ml almond milk
  • Topping: 1/2 banana, 1 tbsp unsweetened shredded coconut, pecans and 90% chocolate 

PROCESS:

    Put the frozen bananas into a food processor and pour in the almond milk. Mix it first until smooth then add the cocoa powder and vanilla protein. It's better to first mix just the bananas with almond milk and then add the powdery ingredients since it makes the whole mixture more smooth (at least in my opinion). 

    When everything mixed together pour the mixture into a bowl of choice and top it with your favourite topping! I chose a banana, dark chocolate, shredded coconut and pecans and it was the best combo ever!  I swear! 

Hope you will enjoy this smoothie bowl as much as I did! 

Mili🖤 7436fa7630e066b72d15cd408a56040a6de64ff5d31c00f02c

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Mńam, tyhle smoothie recepty jsem začala pravidelně pít asi tak před 3 měsíci a už jsem na nich snad závislá!

    OdpovědětVymazat

Flags courtesy of ITA's
Flags of All Countries used with permission.


Počet zobrazení